Roberto Cavalli ontwerpt flessen Disaronno


Disaronno krijgt tijdens de feestdagen tijdelijk een nieuw design ontworpen door Roberto Cavalli.
Dierenprint
Het ontwerp voor ‘Disaronno wears Cavalli’ is geïnspireerd op de Roberto Cavalli-precollectie voor lente/zomer 2015. De grafische dierenprint verwijst naar de onderwaterwereld en naar safaribestemmingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Versace
Het is de derde limited edition fles van Disaronno voor het ICON-project. Eerder werd samengewerkt met Moschino en Versace. Het project steunt het ‘Fashion 4 Development’, dat gesponsord wordt door de Verenigde Naties.
Disaronno Sour
Paul Sevigny, Disaronno US Director of Brand Ambassadors, en Rod Eslamieh, Disaronno UK Brand Ambassador bedachten voor dit initiatief de cocktail Disaronno wears Cavalli Sour. Ze mixten daarvoor Disaronno met suikerstroop, citroensap, prosecco en Angostura Bitters.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid