Overslaan en naar de inhoud gaan

NIMA start met masterclass ‘Foresights’

Volgens de beroepsvereniging staat dit vakgebied nog in de kinderschoenen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales start in voorjaar 2017 met een masterclass genaamd Foresights.

related partner content for mobile comes here

Goed beeld van de toekomst hebben

NIMA: ‘Foresights is een marketingvakgebied dat nog in de kinderschoenen staat. Het ontwikkelen ervan past in de missie van NIMA om marketeers in Nederland te ondersteunen in hun professionele ontwikkeling: Wil je als marketeer dat je merk zich ook in de toekomst duurzaam kan blijven ontwikkelen, dan zul je van die toekomst ook een goed beeld moeten hebben.’

Organisatievraag

Omdat de ontwikkelingen zo snel gaan is het goed om als marketingorganisatie je foresights op orde te hebben. Maar hoe organiseer en structureer je dat? Die vraag wordt beantwoord in de Masterclass, die deel uit zal maken van het curriculum events en classes in 2017.

Inhoud van de masterclass Foresights is tot stand gekomen in samenwerking met Blauw Research. Foresights is een van de strategische pijlers van het Rotterdamse bureau.

De eerste masterclass zal plaatsvinden op 28 maart 2017 en richt zich op marketingadviseurs, marketingmanagers, strategen, marktonderzoekers en beslissers in marketing.

In de aanloop naar het event vindt er in een samenwerking tussen NIMA en Blauw een onderzoek plaats onder marketeers.

Foto: Wikimedia

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in