Kerstreclame voor Poolse veilingssite gaat viraal
Hartverwarmende commercial over een Poolse man die Engels wil leren
De kerstvideo van veilingsite Allegro wordt volop gedeeld op sociale media en is wereldwijd meer dan 4,5 miljoen keer bekeken. In de online film zie je een Poolse man die vastberaden is om Engels te leren. Hij oefent de hele dag, plakt Engelse woorden op alles in zijn huis (zelfs op de hond) en repeteert korte zinnen als 'I am...' en 'I love you' hardop in de bus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Pas aan het eind van het filmpje zie je waarom de man zoveel moeite heeft gedaan.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCzego szukasz w Święta? | English for beginners
De commercial is gemaakt door het Poolse bureau Bardzo en geregisseerd door Jesper Ercistam van Social Club.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid