Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstreclame voor Poolse veilingssite gaat viraal

Hartverwarmende commercial over een Poolse man die Engels wil leren
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De kerstvideo van veilingsite Allegro wordt volop gedeeld op sociale media en is wereldwijd meer dan 4,5 miljoen keer bekeken. In de online film zie je een Poolse man die vastberaden is om Engels te leren. Hij oefent de hele dag, plakt Engelse woorden op alles in zijn huis (zelfs op de hond) en repeteert korte zinnen als &;I am...&; en &;I love you&; hardop in de bus.

related partner content for mobile comes here

Pas aan het eind van het filmpje zie je waarom de man zoveel moeite heeft gedaan.

De commercial is gemaakt door het Poolse bureau Bardzo en geregisseerd door Jesper Ercistam van Social Club.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in