Marketingovereenkomst NBC Universal en Volkswagen


Als onderdeel van het partnership gaat Universal de producten en de merken van Volkswagen in zijn films, DVD's, wereldwijde themaparken en andere entertainmentactiviteiten opnemen. Bovendien zal Volkswagen talrijke media- en entertainmentgerelateerde activiteiten van NBC Universal ondersteunen door internationale marketing en promotie. Beide bedrijven zijn van plan om gemeenschappelijke marketingprogramma's te ontwikkelen.
Dr. Bernd Pischetsrieder, CEO van Volkswagen: 'Product placement en de filmindustrie zijn een groeiende factor in de autoreclame en Universal Studios is consequent de succesvolste filmstudio van de laatste jaren. Met hun themaparken en hun enorme televisieafdeling met NBC en andere aantrekkelijke televisiezenders, biedt NBC Universal een uiterst aantrekkelijk platform om reclame te maken voor onze producten en ons merk.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Deze samenwerking biedt voor VW een uitgebreide reeks mogelijkheden, waaronder product placement, aanwezigheid van VW op filmpremières en videoreleases van Universal, gemeenschappelijke wereldwijde reclamecampagnes in de media, en sponsoring en integratie van de themaparken. Dankzij deze overeenkomst kan VW ook originele televisieprogramma's en filmgerelateerde reclame verkennen.
De activiteiten zullen zich voornamelijk richten op de Amerikaanse en de Europese markten waar Universal toegang heeft tot een uitgebreide reeks Volkswagen producten voor alle prijsklassen en leeftijdscategorieën, met ongeveer 20 verschillende modellen van het merk Volkswagen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid