Overslaan en naar de inhoud gaan

Killerheels vanHaren gezocht op crimezender ID

BrandDeli, vanHaren en Starcom beginnen een campagnewedstrijd op crimezender ID.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kijkers worden opgeroepen om via ID te speuren naar de naaldhakken die fashionblogster Serena is kwijtgeraakt.

In een activatiepromo is te zien hoe Serena een van de nieuwe Killerheels uit de voorjaarscollectie toont aan haar vriendinnen tijdens een high tea. Na afloop zijn haar schoenen ineens verdwenen. Kijkers kunnen op de Facebook-pagina www.facebook.com/vanharenschoenen van vanHaren onderzoeken wie deze killerheels heeft gestolen. De beloning voor de vinder is een jaar lang gratis vanHaren schoenen.

Starcom is verantwoordelijk voor het campagneconcept. BrandDeli - de ad salesorganisatie van Discovery Networks Benelux (DNB), Viacom en FOX - ontwikkelde de activatiepromo en de teasers voor de campagne die wordt ingezet op de platforms van crimezender ID en vrouwenzender TLC.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in