Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Hysterische’ campagne voor historisch landgoed

Bureau Fitzroy gaat aan de slag met gif-kunstenaar James Kerr
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creatief bureau Fitzroy maakte een communicatiecampagne voor landgoed Parc Broekhuizen. Op deze historische plek vindt je twee restaurants, een hotel en ruimtes voor feesten en evenementen.

related partner content for mobile comes here

Deze historische grandeur kan ook tegen je werken, als je bijvoorbeeld jongeren wilt aantrekken. Daarom wilde Fitzroy het vooral luchtiger maken met communicatie. ‘Niet door gek te doen, maar door historische elementen hysterisch te maken’, vertelt Jur Baart van Fitzroy. ‘We werkten samen met de Canadese gif-kunstenaar James Kerr.’

Binnen het landgoed hangen vijf bijzondere kunstwerken uit 18e eeuw van schilder Willem Joseph Laguy. Het zijn tragedies van Voltaire die de basis vormen voor alle communicatie rond Parc Broekhuizen. Kerr maakte samen met Fitzroy bewegende plaatjes van de kunstwerken, met elementen uit de moderne tijd.

Je ziet de nieuwe “kunstwerkjes” terug in alle communicatie: van sociale media tot de menukaart en het interieur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in