‘Hysterische’ campagne voor historisch landgoed
Creatief bureau Fitzroy maakte een communicatiecampagne voor landgoed Parc Broekhuizen. Op deze historische plek vindt je twee restaurants, een hotel en ruimtes voor feesten en evenementen.
Parc Broekhuizen - turning historical paintings into something hysterical
Deze historische grandeur kan ook tegen je werken, als je bijvoorbeeld jongeren wilt aantrekken. Daarom wilde Fitzroy het vooral luchtiger maken met communicatie. ‘Niet door gek te doen, maar door historische elementen hysterisch te maken’, vertelt Jur Baart van Fitzroy. ‘We werkten samen met de Canadese gif-kunstenaar James Kerr.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBinnen het landgoed hangen vijf bijzondere kunstwerken uit 18e eeuw van schilder Willem Joseph Laguy. Het zijn tragedies van Voltaire die de basis vormen voor alle communicatie rond Parc Broekhuizen. Kerr maakte samen met Fitzroy bewegende plaatjes van de kunstwerken, met elementen uit de moderne tijd.
Je ziet de nieuwe “kunstwerkjes” terug in alle communicatie: van sociale media tot de menukaart en het interieur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid