Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea Nederland heeft zijn communicatieteam weer op orde

Mark Blok en David Selier aan de slag als respectievelijk country communication manager en corporate press officer.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het corporate communicatieteam van IKEA Nederland is weer op orde. Mark Blok is de ‘nieuwe’ country communication manager, terwijl David Selier als corporate press officer aan de slag is gegaan.

related partner content for mobile comes here

Inspirerend

Mark Blok (35) volgt Mark Ogertschnig op die eind zomer na 4,5 jaar vertrok bij Ikea en  aan de slag ging bij Jumbo.

Blok was de afgelopen jaren als interimmer actief en vervulde verschillende functies bij AkzoNobel, KPMG, NS en IKEA, waar hij de honneurs waarnam na het vertrek van Ogertschnig.

Daarvoor was hij Strategy Consultant bij Proof Reputation en bekleedde verschillende functies bij ING. Begin dit jaar verkoos Communicatie Magazine hem tot een van de van 2016 (20ste plek).

Loterijfusie

David Selier (38) werkte sinds 2009 bij de Nederlandse Staatsloterij en hield als hoofd corporate communicatie zich onder meer bezig met de fusie tussen de Nederlandse Staatsloterij en De Lotto en de lancering van de nieuwe organisatie Nederlandse Loterij. Daarvoor was hij actief in verschillende woordvoering- en communicatiefuncties bij McDonald&;s, Schiphol Group en PWC. 

Selier volg Suzanne Bouten op die een jaar geleden vertrok. 

Glamour

Vorige week werd bekend dat Annique van der Valk Ikea verruilt voor Glamour. Zij deed public relations en communicatie bij de woongigant.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in