Overslaan en naar de inhoud gaan

Ford komt met verticale commercial op Facebook

Er wordt slim gebruik gemaakt van het mobiele scherm via verticale video’s zoals Snapchat al jaren doet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De video is bedoeld ter promotie van de Ford Edge’s Blind Spot Information System (BLIS). Deze advertentie is gemaakt door het Israëlische BBR Saatchi & Saatchi. Het filmpje is te zien op Facebook en bevat een rijdende auto. Dan wordt de volgende vraag gesteld: ‘Want to see what&;s in your blind spot? ‘, omdat delen van het scherm zwart zijn gelaten. Deze gedeelten worden uiteindelijk zichtbaar, waardoor het volledige verticale beeldscherm wordt gebruikt tijdens deze video.  

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in