Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO-directeur Bas de Vos gaat naar GfK

Hij was bijna tien jaar de baas van de stichting kijkonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bas de Vos krijgt bij GfK de functie van &;Global Product Lead Media Measurement/Industry Lead Media & Entertainment&;. Korter gezegd houdt dat in dat hij bij het onderzoeksbureau verantwoordelijk wordt voor alle media- en entertainmentklanten. Hij gaat vanuit een internationaal perspectief de Media Measurement Strategie van GfK verder ontwikkelen.

De Vos begint 13 februari bij GfK. Naast zijn vertrek bij SKO legt hij ook zijn a.i. directeursfunctie van het Nederlands Online BereiksOnderzoek (NOBO) neer.

De Vos gaat op lokaal niveau werken naast Liesbeth Nekkers, Product Head Media Measurement. Vanuit zijn internationale functie concentreert hij zich op nieuw aanbod binnen de wereldwijde mediaproductportfolio.

related partner content for mobile comes here

Video Totaal
De Vos introduceerde bij SKO onder meer , waarbij lineair en online kijken aan elkaar werden gekoppeld.

De Vos: &;Ik heb de afgelopen 10 jaar met een fantastisch team voor onze opdrachtgevers geweldige projecten mogen opzetten. Een groep opdrachtgevers die durf heeft en op tijd inzag dat SKO de online toekomst vorm moest gaan geven. Nu is het tijd voor mij een bredere uitdaging aan te gaan. GfK is een mooi bedrijf en in Nederland al jaren de sterkste partij in mediaonderzoek. Ook internationaal zijn er belangrijke ontwikkelingen in het mediaonderzoek gaande waar ik over mee mag gaan denken.&;

Wie De Vos bij SKO opvolgt, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in