Overslaan en naar de inhoud gaan

'Echte mannen verwekken een kind met precisie'

Scheermerk 'Thousand Dollar Shave Society' start een opvallende competitie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De  daagt &;echte&; mannen uit om te voorspellen wanneer hun toekomstige kind geboren gaat worden. Deelnemers kunnen tot Moederdag hun voorspelling plaatsen op de speciale microsite .

De competitie is een vervolg op de commercial die het merk afgelopen september lanceerde:

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De video legt een - vergezocht, doch komisch - verband tussen het scheergedrag van een man en de mate in hoeverre hij klaar is voor de komst van een kind. Tegenover  stelt Kirby Allison, eigenaar van Thousand Dollar Shave Society, dat de ervaring van het scheren naar een hoger niveau getild moet worden. &;Mannen die zich scheren met goedkope wegwerpmesjes, zijn slecht voorbereid op de komst van een kind.&;, aldus Allison.

&;Aandacht leidt tot stijgende jaaromzet&;

De Thousand Dollar Shave Society is een zusterbedrijf van de , een bedrijf dat zich richt op mannen met een smaak voor verfijnde producten als maatpakken, kunst, dure whisky en met hertengewei afgewerkte scheeraccessoires. Allison: &;Grote bedrijven die wegwerpmesjes produceren richten zich te veel op gebruik en te weinig op ervaring. Daar ligt onze kans.&;

De toon van de commercial lijkt in ieder geval gewaardeerd te worden. Volgens Allison is het aantal abonnementen op de nieuwsbrief gegroeid met 200 procent, is het verkeer op de sites en sociale media kanalen met 35 procent gestegen en is de jaaromzet gegroeid met 15 procent. 

Wie nieuwsgierig is naar de winnaars van de competitie, zal even geduld moeten hebben. De winnaars worden bekend gemaakt in mei 2016. De campagne wordt geproduceerd door het bureau  en is op sociale media te volgen via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in