'Echte mannen verwekken een kind met precisie'


De Thousand Dollar Shave Society daagt 'echte' mannen uit om te voorspellen wanneer hun toekomstige kind geboren gaat worden. Deelnemers kunnen tot Moederdag hun voorspelling plaatsen op de speciale microsite BabyOnPurpose.com.
De competitie is een vervolg op de commercial die het merk afgelopen september lanceerde:
Make Babies on Purpose - Thousand Dollar Shave Society
De video legt een - vergezocht, doch komisch - verband tussen het scheergedrag van een man en de mate in hoeverre hij klaar is voor de komst van een kind. Tegenover Digiday stelt Kirby Allison, eigenaar van Thousand Dollar Shave Society, dat de ervaring van het scheren naar een hoger niveau getild moet worden. 'Mannen die zich scheren met goedkope wegwerpmesjes, zijn slecht voorbereid op de komst van een kind.', aldus Allison.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Aandacht leidt tot stijgende jaaromzet'
De Thousand Dollar Shave Society is een zusterbedrijf van de Hanger Project, een bedrijf dat zich richt op mannen met een smaak voor verfijnde producten als maatpakken, kunst, dure whisky en met hertengewei afgewerkte scheeraccessoires. Allison: 'Grote bedrijven die wegwerpmesjes produceren richten zich te veel op gebruik en te weinig op ervaring. Daar ligt onze kans.'
De toon van de commercial lijkt in ieder geval gewaardeerd te worden. Volgens Allison is het aantal abonnementen op de nieuwsbrief gegroeid met 200 procent, is het verkeer op de sites en sociale media kanalen met 35 procent gestegen en is de jaaromzet gegroeid met 15 procent.
Wie nieuwsgierig is naar de winnaars van de competitie, zal even geduld moeten hebben. De winnaars worden bekend gemaakt in mei 2016. De campagne wordt geproduceerd door het bureau Innocean Usa en is op sociale media te volgen via #MakeABabyOnPurpose.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid