Overslaan en naar de inhoud gaan

Senseo vernieuwt koffie, packaging en koffiezetapparaat

Het koffiemerk past met zijn herpositionering de blends, de verpakking en het apparaat aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Senseo komt met de &;grootste herlancering sinds 2001&;. Vanaf half maart zijn de nieuwe verpakkingen en het vernieuwde koffiezetapparaat Senseo Original verkrijgbaar.

related partner content for mobile comes here

Koffieblends
Volgens Senseo veranderen koffiesmaken met de tijd en gaan mensen wat betreft koffie op dit moment voor het primaire product. &;We hebben de Senseo koffieblends aangepast aan de smaak van deze tijd,&; aldus marketingmanager Mathieu Meyer.

Verpakkingen
Het design van de productlijn Senseo Originals is ook vernieuwd. Meyer: &;Bij Senseo vinden we het belangrijk dat verpakkingen herkenbaar en actueel blijven. We willen de vernieuwde verpakkingen nog meer laten aansluiten op het merk van nu en de richting die we willen inslaan.&;

Nieuwe functionaliteiten
Philips heeft daarnaast het ontwerp van de Senseo Original aangepast. Nieuwe functionaliteiten zorgen onder andere voor hetere koffie en maken het mogelijk om handmatig de grootte en sterkte van een kop te bepalen. De Senseo Original schakelt zichzelf daarnaast automatisch na dertig minuten uit. Het uiterlijk is aangepast met een aantal details en met een uitbreiding van het aantal kleuren. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in