Building Business Reputatie Monitor 2009
Bij 3700 beslissers in de wereld van bouw en vastgoed onderzocht USP Marketing Consultancy voor de zesde keer de reputaties van 60 bouwbedrijven, projectontwikkelaars, woningcorporaties en adviesbureaus.
Bij het onderzoek werd gebruik gemaakt van het onderzoeksmodel van Prof. dr. Cees van Riel, hoogleraar corporate communication aan de Erasmus Universiteit. Uit diens internationale onderzoeken blijkt dat reputaties op een zevental reputatie-aanjagers gebaseerd zijn, die op hun beurt vijfentwintig reputatieattributen achter zich hebben.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaReputaties beïnvloeden het gedrag van klanten en medewerkers. Hoe sterker de reputatie is, hoe makkelijker een bedrijf goede medewerkers aantrekt en hoe minder kosten het hoeft te maken om klanten te winnen of te behouden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid