Overslaan en naar de inhoud gaan

Building Business Reputatie Monitor 2009

Bouwbedrijf Van Wijnen, projectontwikkelaar Volker Wessels Vastgoed, woningcorporatie Portaal en adviesbureau Buck Consultants hebben de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij 3700 beslissers in de wereld van bouw en vastgoed onderzocht USP Marketing Consultancy voor de zesde keer de reputaties van 60 bouwbedrijven, projectontwikkelaars, woningcorporaties en adviesbureaus.

related partner content for mobile comes here

Bij het werd gebruik gemaakt van het onderzoeksmodel van Prof. dr. Cees van Riel, hoogleraar corporate communication aan de Erasmus Universiteit. Uit diens internationale onderzoeken blijkt dat reputaties op een zevental reputatie-aanjagers gebaseerd zijn, die op hun beurt vijfentwintig reputatieattributen achter zich hebben.

Reputaties beïnvloeden het gedrag van klanten en medewerkers. Hoe sterker de reputatie is, hoe makkelijker een bedrijf goede medewerkers aantrekt en hoe minder kosten het hoeft te maken om klanten te winnen of te behouden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in