Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank en Univé winnaars SponsorRing

Rabobank Nederland en Univé Verzekeringen zijn de grootste winnaars van de SponsorRing 2009. De uitreiking vond plaats op 17 november jl.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank Nederland werd uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Univé Verzekeringen won twee SponsorRingen, in de categorieën Cultuur & Entertainment en Smart Budget.

related partner content for mobile comes here

Dat de Rabobank dit jaar breed vertegenwoordigd was met nominaties in vier categorieën was voor de hoofdjury -onder voorzitterschap van Fons van Westerloo- reden de bank tot Sponsor van het Jaar te kiezen. Rabobank was genomineerd in de categorieën Sport, Media, Maatschappij en Innovatie, maar wist daarin niet te winnen.

Univé Verzekeringen won de categorie Cultuur & Entertainment met de sponsoring van Wit Licht. Marco Borsato was in Hotel Krasnapolsky aanwezig om samen met Univé de prijs in ontvangst te nemen. Ook won het bedrijf de Smart Budget categorie met de sponsoring van de Free and Safe Parking bij de TT Assen.

Jan Driessen, Communicatie Directeur bij AEGON, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar. De jury prees vooral de bijzondere wijze waarop Driessen zich heeft ingespannen om een opvolger te vinden voor AEGON als hoofdsponsor van de KNSB.

Winnaars in de andere categorieën waren Calvé en het KNVB Calvé Straatvoetbal in de categorie Sport, CMS Derks Star Busmann en OperaFlirt in de categorie Kunst, Volkswagen en License to Liberty (TMF) in de categorie Media, ASR Nederland en de ASR Jongeren Run in de categorie Maatschappij, Wieckse Witte en Zonneradar.nl in de categorie Innovatie.

De SponsorRing is de prijs voor de beste sponsorcases van het jaar. Dit jaar was het de tiende keer dat de awards werden uitgereikt. (Sponsor Magazine)
Meer info

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in