Overslaan en naar de inhoud gaan

BR-ND Positioneringsgroep breidt management uit

Kim Cramer, Inga Hillebrandt, Ivo Grupping en Hans Hermse komen in het managementteam van BR-ND Positioneringsgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij voegen zich bij de drie huidige partners Frans Jan van Rongen, Alexander Koene en Peter van Steensel. De managementuitbreiding is uitvloeisel van de ambitie van het bedrijf om internationaal een leidende rol te spelen als interdisciplinair branding agency. BR-ND neemt daarom geleidelijk afscheid van de naam Positioneringsgroep.

related partner content for mobile comes here

Kim Cramer, Inga Hillebrandt en Ivo Grupping waren al werkzaam bij BR-ND Positioneringsgroep. Hans Hermse is een relatief nieuw gezicht bij BR-ND. Hij heeft een achtergrond in M&A en Finance en had verschillende posities binnen Exact, waaronder directeur van Exact International en directeur M&A. Sinds enkele jaren is hij actief als privé-investeerder en bestuurder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in