Overslaan en naar de inhoud gaan

Financial Marketing Award: nominaties voor Aegon, InShared en Yunoo.nl

Aegon, Inshared en Yunoo.nl zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, en zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2009.

related partner content for mobile comes here

Volgens de jury zijn het initiatieven die aantonen dat marketing wel degelijk hét verschil kan maken. De finaleronde vindt plaats tijdens de vijftiende editie van de .

De drie cassussen zijn de meest spraakmakende innovaties van het afgelopen jaar, aldus de jury. De jury had eerder een longlist samengesteld waarop elf initiatieven stonden die voor een nominatie in aanmerking kwamen.

Op grond van de criteria onderbouwing, innovatie/creativiteit, effectiviteit, excecutiekracht, communicatie en presentatie is uiteindelijk gekozen voor Aegon, InShared en Yunoo.nl.

De finaleronde vindt plaats tijdens de vijftiende editie van de Nationale Dag Financiële Marketing die Nima, VVP en Tijdschrift voor Marketing organiseren op 3 december in de Cruise Terminal te Rotterdam. Dan nemen Marcel Evertsen (Aegon Nederland), Felix Tenniglo (InShared) en Kevin Voges (yunoo.nl) het tegen elkaar op. Vorig jaar won Rabobank de award, het jaar daarvoor was het Bizner.

Aegon.
De campagne 'Eerlijk over' is niet zomaar een campagne, maar een mentaliteitscampagne. Het is veel meer dan een boodschap alleen, het geeft aan dat Aegon het geschonden vertrouwen stapje voor stapje wil herstellen. Door niet aleen eerlijk te communiceren, maar ook met goede producten en dienstverlening te komen.

InShared.
Onderdeel van Achmea, is het innovatieve concept dat teruggrijpt op de oude onderlinge gedachte. Past goed bij de tijdgeest,
draagt bij aan de versterking van het vertrouwen. Krachtige campagne en veel free publicity.

Yunoo.nl.

biedt relevante innovatie voor de consument. Een van de eerste 'banking 2.0' sites. Op Yunoo.nl kunnen bezoekers de gegevens van de betaal- en spaarrekeningen bij verschillende banken importeren en hun eigen financiële situatie vergelijken met die van anderen.

De jury bestaat dit jaar uit: voorzitter Roland van Kralingen (Innoa), Bernard van den Berg (Voogd & Voogd), Erica Blom (Delta Lloyd), Matthijs Mons (IG&H), Patrick van Hees (For All Finance), Mark Vincken (Tias/Nimbas) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in