
Uit het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2009 blijkt dat 71,4 pct print een belangrijke oriëntatiebron vindt, gevolgd door internet (67,4 pct). De Telegraaf blijft de krant met het grootste bereik. Internet wint wel wat terrein ten opzcihte van vorig jaar.
Laatstejaarsstudenten gebruiken minder media in vergelijking tot het NOA 2008. Dit wordt verklaard doordat meer studenten doorstuderen vanwege de economische crisis en dus niet beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCampagneleider
KRO-NCRVOndanks tijden van recessie blijft men zich oriënteren op de arbeidsmarkt en zijn primaire arbeidsvoorwaarden en de functie-inhoud nog altijd de belangrijkste redenen om van baan te veranderen. Gevolgd door meer uitdaging in de werkzaamheden, de cultuur en het loopbaanperspectief.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee