Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Floriade 2012 internationaal bekroond

De PR- en marketingcampagne van de Floriade is woensdag in Las Vegas bekroond met de IAAPA Brass Ring Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaarlijks kunnen alle attractie- en experienceparken in de wereld zich verkiesbaar stellen voor deze prijs. Dit keer won Floriade 2012 in de categorie Beste Marketing- en PR- campagne vanaf 2 miljoen bezoekers. De jury sprak van een 'zeer aansprekende en kleurrijke campagne op alle vlakken, met een prachtige diversiteit in mediagebruik'. Met name de Floriade Roadshow werd in het juryrapport geroemd.

related partner content for mobile comes here

'Het winnen van de IAAPA Brassring Award betekent grote internationale erkenning en dus een kroon op ons werk', zei Paul Beck, algemeen directeur Floriade 2012 tijdens de prijsuitreiking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in