Campagne Floriade 2012 internationaal bekroond
De PR- en marketingcampagne van de Floriade is woensdag in Las Vegas bekroond met de IAAPA Brass Ring Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jaarlijks kunnen alle attractie- en experienceparken in de wereld zich verkiesbaar stellen voor deze prijs. Dit keer won Floriade 2012 in de categorie Beste Marketing- en PR- campagne vanaf 2 miljoen bezoekers. De jury sprak van een 'zeer aansprekende en kleurrijke campagne op alle vlakken, met een prachtige diversiteit in mediagebruik'. Met name de Floriade Roadshow werd in het juryrapport geroemd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Het winnen van de IAAPA Brassring Award betekent grote internationale erkenning en dus een kroon op ons werk', zei Paul Beck, algemeen directeur Floriade 2012 tijdens de prijsuitreiking.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid