Overslaan en naar de inhoud gaan

Tele2 is klaar met 'online haat' en verspreidt liefdevolle boodschap in nieuwe campagne

Rik Ledder (TBWA\Neboko): 'We verleggen de focus van unlimited data naar wat je met die data voor een ander kunt betekenen.'
tele2 campagne
'Let's love louder', zo luidt het nieuwe Tele2-mantra
tele2 campagne
'Let's love louder', zo luidt het nieuwe Tele2-mantra

Emoties zijn besmettelijk, zo ook negativiteit. Om deze boodschap, onder de noemer Let's love louder', te verspreiden heeft Tele2 reclamebureau TBWA\Neboko ingeschakeld voor een multimediale campagne. De telecomprovider hoopt hiermee zijn klanten te inspireren hun online data te gebruiken om 'positiviteit te verspreiden'.

related partner content for mobile comes here

'Maak het internet zoals het used to be. Een lovely place for you and me', zo luidt de ietwat cryptische reclametune. Tele2 zegt een optimistisch geluid over het internet te willen brengen: een plek om je te uiten, contacten te leggen en van elkaar te leren. Evengoed ziet ook Tele2 de trend van online haat en hoe snel dit zich kan verspreiden. De provider daagt daarom zijn klanten uit 'op een creatieve manier' onderdeel te zijn van deze nieuwe positieve beweging.

De raps in de commercial komen van Sergio Hasselbaink van de hiphopformatie met de toepasselijke naam Yung Internet.

Data voor de ander

Margaret Kreuger, manager brand & customer communication van T-Mobile (moederbedrijf Tele2), zegt dat de provider met de nieuwe campagne niet alleen een punt wil maken, maar ook een 'significant verschil'. 'We trekken bij Tele2 graag op met creatief talent en communities die zich hardmaken voor positiviteit. We hopen meer mensen te inspireren zich bij onze missie aan te sluiten.'

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko: 'Met deze campagne verleggen we de focus van 'unlimited data' voor jezelf, naar wat je met die data kunt betekenen voor een ander. Een logische stap voor een jong merk met een digitaal hart.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, online, social media en outdoor. Tele2 benadrukt dat het hier gaat om een mantra én call to action; de komende maanden volgt daarom een reeks nieuwe online activaties.

Bekijk 'm hieronder:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Klant: Tele2
Bureau: TBWA\Neboko, TBWA\X
Regisseur: Yousef Thami
Productie: Halal
Post productie: Ambassadors
Muziek: Houston
Sound design: Public Audio
Zang: Sergio Hasselbaink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in