Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS haakt in op Prinsjesdag en komt met Wakkerliglijn

De bank wil niet dat Nederlanders blijven rondlopen met vragen, zegt directievoorzitter Angela Eijlander.
SNS campagne
SNS is er voor iedereen die (niet) wakker ligt
SNS campagne
SNS is er voor iedereen die (niet) wakker ligt

We kunnen er, zeker op the day after, niet omheen: Nederland is in crisis en de energieprijzen rijzen de pan uit. SNS Bank heeft een manier gevonden hierop in te haken en presenteert de zogenoemde Wakkerliglijn: voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld, voegt de bank toe.

related partner content for mobile comes here

Om het bestaan van de hulplijn aan te zwengelen is bureau Alfred gevraagd een campagne te ontwikkelen, die vandaag wordt uitgerold in printadvertenties in Telegraaf en AD, social advertising en online video.

Vanaf vandaag om 08:00 uur staan SNS-medewerkers 24 uur lang via het nummer 030-6333000 klaar voor Nederlanders met zorgen over het betalen van de boodschappen, energierekeningen en/of woonlasten. Hierna is de hulplijn dagelijks bereikbaar van 08:00-21:00 uur.

Oplossingen

Angela Eijlander, directievoorzitter SNS: 'Als Nederland, niet slaapt, dan wij ook niet. In deze onzekere tijden willen we benadrukken dat we er voor de mensen zijn. We willen niet dat Nederlanders blijven rondlopen met vragen of zorgen. Door met ze in gesprek te gaan, hopen we samen oplossingen te vinden.'

Alfred, sinds 2017 het vaste bureau van SNS, ontwikkelde recent ook de maatschappelijk getinte 'Kansvergroters'-campagne voor de bank.

Bekijk de online video hieronder:

sns campagne 2
De hulplijn van SNS
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in