Overslaan en naar de inhoud gaan

Save the Children kiest TBWA als nieuw creatief bureau in Nederland

Save the Children kiest daarmee voor het eerst een vaste creatieve partner in Nederland.
TBWA\Neboko
TBWA\Neboko

Kinderrechtenorganisatie Save the Children heeft na een aantal verkennende gesprekken gekozen voor TBWA\Neboko als nieuw creatief bureau in Nederland.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

De keuze voor TBWA\Neboko is mede gebaseerd op de getoonde visie, enthousiasme en de toewijding van het team, die in lijn liggen met de missie en ambities van Save the Children.
Met de samenwerking met TBWA\Neboko kiest de NGO voor het eerst voor een vaste creatieve partner. Eerder werkte Save the Children met N=5 en Noise. 

'We hebben een nieuwe marketingstrategie waarmee we willen voortbouwen op de groei van onze impact die we de laatste jaren voor kinderen hebben behaald. We zochten een partner om mee te bouwen aan deze volgende fase. TBWA\Neboko bleek een geschikte match te zijn. We verheugen ons op een succesvolle samenwerking,' aldus Pim Kraan, ceo Save the Children Nederland.

Save the Children en TBWA\Neboko zullen de komende maanden gaan werken aan een merkcampagne die later dit jaar live gaat. Met de missie van Save the Children als uitgangspunt versterkt zij de aandacht voor kinderrechten wereldwijd.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in