Overslaan en naar de inhoud gaan

Having three laughs with... Orlando Wood

Who doesn't need laughter? Paul van Kuilenburg asks people in marketing and advertising about their three favourite funny campaigns.
Orlando Wood
Orlando Wood

Laughter is one of life’s greatest joys. Yet, in an increasingly serious advertising industry, it sometimes feels as though we’ve forgotten about it. To reinvigorate our love for laughter, Paul van Kuilenburg asks people in marketing and advertising about their three favourite funny campaigns of all time. What truly makes them tick, and why? On this occasion, the spotlight is on Orlando Wood, CIO of System1 Group. Orlando is a leading expert on the emotional impact of advertising. His extensive research and publications, Lemon and, particularly, Look Out, highlight the decline of humor in modern advertising and its negative effects on effectiveness.

NB: While Adformatie is a Dutch platform, this article has been written in English to best capture the eloquence of Orlando.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in