Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Maandag: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan’

Detacheerder wil weer zichtbaar zijn voor de buitenwereld met eerste grote multimediale campagne sinds de start van het merk.
Nieuwe campagne Maandag: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’
Nieuwe campagne Maandag: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’
© Dawn
Nieuwe campagne Maandag: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’
Nieuwe campagne Maandag: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’
© Dawn

Afgelopen tijd is het belang van belangrijk werk duidelijk geworden; werk in de publieke sector, in de zorg, het onderwijs of bij de overheid. Detacheerder Maandag lanceert daarom een campagne die een hommage moet zijn aan dat belangrijke werk. Het merk detacheert de afgelopen dertig jaar al mensen in precies die sectoren. Met de door Dawn ontwikkelde campagne wil de organisatie zichzelf weer krachtig neerzetten: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’

related partner content for mobile comes here

Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan

Eerste grote multimediale campagne

In de campagne komen de mensen van Maandag aan het woord, mensen die werken bij gemeenten, scholen of ziekenhuizen, mensen met vitale beroepen zoals afgelopen periode veelvuldig in het nieuws was. Maandag legt uit dat de personen in hun eigen woorden vertellen over hun werk en over de rol die Maandag daarin speelt. 

Maandag maakt bekend dat het de eerste grote multimediale campagne is sinds de lancering van het merk meer dan 10 jaar geleden. De campagne is te zien op TV, online, in outdoor en verschijnt op de radio.

Deze dag is voor Raqib - groepsleerkracht

'Weer zichtbaar voor de buitenwereld'

Juriaan Seveke, directeur communicatie Maandag over dat het bedrijf weer zichtbaar wil zijn voor de buitenwereld: ‘Dit is een belangrijk moment voor Maandag. We hebben de ambitie om meer mensen enthousiast te krijgen voor de publieke sector. En opdrachtgevers hulp en advies te bieden waar zij dit het hardst nodig hebben. Zo zorgen we voor frisse energie in de publieke sector. En blije mensen. Reden voor ons om juist nu naar buiten te gaan met een totaal geïntegreerde campagne waar onze professionals centraal staan. We worden weer zichtbaar voor de buitenwereld, door de verhalen van onze professionals met belangrijke banen in de publieke sector.’

Lees ook: Triodos Bank roept op tot een reset van de economie in nieuwe campagne [Dawn]

David Snellenberg, founder Dawn legt uit dat de twee organisaties samen al een lange geschiedenis kennen: ‘Maandag was ooit onze allereerste klant en we stonden destijds aan de geboorte van het merk. We zijn dus extra trots dat we nu weer intensief met ze aan de slag zijn gegaan. Samen hebben we een langetermijnstrategie gebouwd en de eerste uitingen komen nu naar buiten. We hebben ervoor gekozen branding leidend te laten zijn. Aangezien veel merken in deze hoek generieke trekken vertonen is het zaak eigen en opvallend te zijn. Daarnaast werkt er bij Maandag fantastisch talent dat centraal staat in onze aanpak.’

Lees ook: Dawn doet lancering Maandag

Deze dag is voor Chantal - GZ- psycholoog

Credits:

Klant: Maandag

Bureau: Dawn

Productiemaatschappij: Halal

Mediabureau: Zigt

Communicatie- enPRbureau: Coopr

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in