Overslaan en naar de inhoud gaan

Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?

Nieuwe commercial en verpakkingen moeten de latente positieve gevoelens voor het notenmerk nieuw leven inblazen
Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?
Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?
© DDB Unlimited / PepsiCo
Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?
Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?
© DDB Unlimited / PepsiCo

Duyvis lanceert een nieuwe merkcampagne, 'Why Nut', ontwikkeld door DDB Unlimited. Met de campagne wil Duyvis de latente positieve gevoelens voor het notenmerk nieuw leven inblazen. Om dit te bereiken presenteert het notenmerk, onderdeel van PepsiCo, nieuwe verpakkingen en lanceert het een commercial waarin het laat zien dat er meer snackmomenten zijn dan alleen wanneer er een fuif is. De commercial toont twee overacterende beveiligers die werktijd ook een goed moment vinden om borrelnoten te nuttigen, met de nodige vrolijkheid tot gevolg. 

related partner content for mobile comes here

Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?

Geschikter voor elk snackmoment

Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, legt uit: ‘Veel mensen associëren Duyvis met een fuif, als de perfecte snack voor bij de borrel. Nu is het merk al enige tijd uitgebreid met een brede keuze aan gezouten en ongezouten noten, geschikt voor elk snackmoment. Daarom dachten we: kunnen we de mensen blij maken door ze op elk moment te laten genieten van een vrolijk en spontaan gevoel? Of dat nu in de ochtend, middag of avond is. En het antwoord was: ‘Waarom niet?’ Of zoals de nieuwe campagne het zegt: ‘Why Nut?’’

Ook van DDB Unlimited: Centraal Beheer lanceert campagne over leven en woongemak

Opvallend onder de aandacht brengen

Joost Warbout, marketing manager bij PepsiCo, over het notenmerk: ‘Duyvis heeft nog steeds een hoge merkbekendheid en staat al jaren voor plezier en genieten. Daar bouwen we natuurlijk graag op voort. Inmiddels hebben we een gevarieerd assortiment, sinds kort ook in een vernieuwde, stijlvolle verpakking. Dat mogen we best laten zien, en daarom was het weer tijd om het merk op grote schaal en op een speelse, opvallende manier onder de aandacht te brengen bij de consument.’

Credits

Klant: PepsiCo Nederland - Duyvis

Bureau: DDB Unlimited, Amsterdam

Productiebedrijf: DPPLR

Muziek: Cris&Jef

Sound: Klevr

Post Productie: Captcha

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in