Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola kiest Candid-bureau Modern Citizens

Het gaat om sociale media, contentcreatie, pr en influencermarketing rond 'Live the moto way'.
Motorola
Motorola

Modern Citizens heeft de opdracht gekregen om Gen Z-doelgroepen in de Benelux te activeren. De eerste campagne binnen deze samenwerking is de socialmediastrategie 'Live the moto way'. De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met zusterbureau Brand Potential, dat verantwoordelijk is voor pr en influencermarketing, en Creative Room, producent van de content voor de EMEA-regio.

Lifestyle-positionering

De aanpak richt zich op influencers, community-gedreven content en lifestyle-positionering, om Motorola te profileren als een vooruitstrevend technologiemerk met een sterke lifestyle-identiteit. Daarbij wordt ingespeeld op de voorkeuren van Gen Z voor authenticiteit, creatieve expressie, betrokkenheid bij de community en storytelling die past bij hun levensstijl.

De strategie van 'Live the moto way' sluit aan op Motorola’s wereldwijde en EMEA-richtlijnen, maar met een lokale aanpak. Er is een samenwerking met lifestyle- en techinfluencers om verhalen te creëren rondom Motorola’s nieuwste innovaties. Tegelijkertijd worden volgers actief aangemoedigd om hun eigen ervaringen met Motorola te delen.

Er verschijnen wekelijks meerdere posts en stories op Instagram en Facebook en binnenkort op TikTok. De campagne legt daarnaast de nadruk op Motorola’s technologische vooruitgang op het gebied van AI, opvouwbare technologie en intuïtief design.

Balans

'We hebben een sterke band opgebouwd met Motorola waarin ruimte is voor nieuwe ideeën en constante verbetering van wat we onze doelgroep bieden', zegt Quirine ter Poorten, lead content strategist bij Modern Citizens.

Harold de Kort, marketingmanager Benelux bij Motorola: 'Modern Citizens toont in de strategische aanpak een diep begrip van de balans tussen Motorola positioneren als zowel technologisch als lifestylemerk dat betekenisvolle innovaties levert.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in