
Modern Citizens en telecommerk Motorola gaan samenwerken. Het bureau van Candid is gespecialiseerd in social-first en digitale campagnes en gaat de socialmediastrategie en volledige contentcreatie van Motorola verzorgen.
Modern Citizens heeft de opdracht gekregen om Gen Z-doelgroepen in de Benelux te activeren. De eerste campagne binnen deze samenwerking is de socialmediastrategie 'Live the moto way'. De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met zusterbureau Brand Potential, dat verantwoordelijk is voor pr en influencermarketing, en Creative Room, producent van de content voor de EMEA-regio.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeLifestyle-positionering
De aanpak richt zich op influencers, community-gedreven content en lifestyle-positionering, om Motorola te profileren als een vooruitstrevend technologiemerk met een sterke lifestyle-identiteit. Daarbij wordt ingespeeld op de voorkeuren van Gen Z voor authenticiteit, creatieve expressie, betrokkenheid bij de community en storytelling die past bij hun levensstijl.
De strategie van 'Live the moto way' sluit aan op Motorola’s wereldwijde en EMEA-richtlijnen, maar met een lokale aanpak. Er is een samenwerking met lifestyle- en techinfluencers om verhalen te creëren rondom Motorola’s nieuwste innovaties. Tegelijkertijd worden volgers actief aangemoedigd om hun eigen ervaringen met Motorola te delen.
Er verschijnen wekelijks meerdere posts en stories op Instagram en Facebook en binnenkort op TikTok. De campagne legt daarnaast de nadruk op Motorola’s technologische vooruitgang op het gebied van AI, opvouwbare technologie en intuïtief design.
Balans
'We hebben een sterke band opgebouwd met Motorola waarin ruimte is voor nieuwe ideeën en constante verbetering van wat we onze doelgroep bieden', zegt Quirine ter Poorten, lead content strategist bij Modern Citizens.
Harold de Kort, marketingmanager Benelux bij Motorola: 'Modern Citizens toont in de strategische aanpak een diep begrip van de balans tussen Motorola positioneren als zowel technologisch als lifestylemerk dat betekenisvolle innovaties levert.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee