Overslaan en naar de inhoud gaan

Candid neemt The Better Brands Practice over

Julietta Dexter is de nieuwe ceo van Brand Potential. Jos Govaart blijft verantwoordelijk als managing director in Nederland.
Brand Potential
Mary Say, Rudiger Wanck en Julietta Dexter
Brand Potential
Mary Say, Rudiger Wanck en Julietta Dexter

Candid heeft het Britse communicatiebureau The Better Brands Practice overgenomen. Het wordt onderdeel van de internationale brand agency Brand Potential. Oprichtster Julietta Dexter van The Better Brands Practice wordt per 1 januari 2025 ceo van het uitgebreide Brand Potential. Jos Govaart blijft verantwoordelijk als managing director van Brand Potential Nederland.

related partner content for mobile comes here

Dexter volgt Mary Say op, de medeoprichter en voormalig ceo van Brand Potential. Zij en Tom Lovett verlaten het bureau, dat inmiddels ruim 120 medewerkers heeft en kantoren in Londen, Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. Het werkt nauw samen met klanten als Unilever, GiffGaff, Suntory Global Spirits, Aviva, Albert Heijn, LinkedIn, Yankee Candle, Mars, Haleon, Lenovo en Coca-Cola.

Brand Potential wil met de toevoeging van The Better Brands Practice zijn wereldwijde positie en expertise op verschillende vlakken verstevigen. Dat zijn er heel wat, schrijft het bedrijf in een persbericht. De overname moet helpen als het gaat om consumentenonderzoek, merkstrategie, merkdesign, reputatiemanagement en merk-due-diligence voor private-equitybedrijven en fusie- en overnameteams.

Focus op purpose

Rudiger Wanck, ceo van Candid Platform: 'Julietta's ervaring in marketing en communicatie sluit perfect aan bij de internationale ambities van Candid. Ik wil ook mijn oprechte dank uitspreken aan Mary Say en Tom Lovett, die binnenkort hun rol binnen het bedrijf neerleggen. Hun visie en toewijding hebben Brand Potential gemaakt tot het internationaal erkende bureau dat het nu is.'

Dexter: 'Ik kijk ernaar uit om samen te werken aan de kansen en uitdagingen die voor ons liggen, terwijl we verder bouwen in Europa, het Verenigd Koninkrijk en daarbuiten. Het voelt ook goed dat de focus op purpose, die een rode draad in mijn carrière is geweest, hier wordt omarmd terwijl The Better Brands Practice opgaat in
Brand Potential.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in