Overslaan en naar de inhoud gaan

MaisonPR gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause

Het 13 jaar oude bureau verlegt zijn koers richting 'authenticiteit' van merken. Blijft wel trouw aan niches en opdrachtgevers.
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, en managing director Laurèl Bodenhorst Meyer onthullen nieuwe naam
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, en managing director Laurèl Bodenhorst Meyer onthullen nieuwe naam
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, en managing director Laurèl Bodenhorst Meyer onthullen nieuwe naam
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, en managing director Laurèl Bodenhorst Meyer onthullen nieuwe naam

MaisonPR gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause en zet een vernieuwde koers in onder leiding van de onlangs aangestelde managing director Laurèl Bodenhorst Meyer.

related partner content for mobile comes here

De eerste zichtbare veranderingen daarvan zijn een nieuwe merkidentiteit en website.

Volgens Bodenhorst Meyer draait de nieuwe koers om ‘authentieke merkverhalen met een zorgvuldig evenwicht tussen niche aantrekkingskracht en betekenisvolle reikwijdte’.

Opkomende merken

Een van de nieuwe speerpunten daarbij zijn de opkomende merken, die vaak ‘worstelen om boven het maaiveld uit te komen’, aldus Laurèl Bodenhorst Meyer.

Daarom zullen wij in 2025 een programma lanceren, waarbij wij elk jaar een select aantal opkomende merken zullen toevoegen aan het gevestigde portfolio, waarin wij geloven én van vinden dat zij gezien zouden moeten worden.’ ​​

Wat onderwerpen en opdrachtgevers betreft bouwt Buro Hause verder op wat MaisonPR de afgelopen 13 jaar heeft gedaan.

Het agentschap blijft zich richten op in cosmetica, parfum, mode, cultuur, hospitality en lifestyle waarvoor het werkt voor opdrachtgevers als L'Oréal Paris, Koninklijke de Kuyper, Park Plaza Hotels, Dr. Hauschka, Triumph en sloggi.

Een nieuw team

De afgelopen periode heeft het bureau al aan een nieuw team gebouwd. Amaal Mohmoud is aangesteld als Head of Brand Communications en Lead Cosmetology & Fragrances.

Daarnaast zijn Maike van den Berg, Demi Jonk en Diede Driessen het team. Ze hebben ervaring in respectievelijk PR, creatieve storytelling, event productie en influencer marketing.

Ambitie

Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, waar Buro Hause deel van uitmaakt heeft vertrouwen in deze transitie. 'Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk met een future-proof brandstrategie en een inspirerende visie voor Buro Hause.  Gedreven door ambitie, met een nieuw, sterk en getalenteerd team.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in