Overslaan en naar de inhoud gaan

Make-upmerk elf zet in op sportfans met acteurs Joey King en Lucien Laviscount

De campagne voor het Amerikaanse make-upmerk zet breed in op sportfanaten en is bedacht door 72andsunny Amsterdam.
e.l.f.
e.l.f.

Het bekende make-upmerk e.l.f. - een afkorting van eyes, lips, face- kiest in zijn nieuwe campagne wederom voor een onconventionele doelgroep, namelijk sportfans. De nieuwe commercial is deze week voor het eerst te zien in Amerika tijdens de Macy's Thanksgiving Day Parade die miljoenen kijkers trekt. 

related partner content for mobile comes here

Voor de film werden de acteurs Joey King (bekend van tienerfilms als Kissing Booth) en Lucien Laviscount (Emily in Paris) gestrikt. Zij spelen een koppel dat, op de dag van een belangrijke wedstrijd, 'de ouders ontmoeten'. De vrouw blijkt fanatiek supporter te zijn van een ander sportteam dan haar toekomstige schoonouders. De primer van elf blijkt een onverwachts lijmmiddel. 

   

Elf wil zich positioneren als een ander soort schoonheidsbedrijf, dat 'normen verstoort, cultuur vormgeeft en gemeenschappen verbindt door positiviteit, inclusiviteit en toegankelijkheid.' CMO Kory Marchisotto zegt over de nieuwe campagne: 'We laten ons het publiek voor onze producten niet limiteren door stereotypes. Ons huis is open voor ieder oog, iedere lip en ieder gezicht, inclusief sportliefhebbers van alle strepen.'

De 'eyes. lips. face. fandom'- campagne werd gecreëerd in samenwerking met het creatieve bureau 72andSunny Amsterdam. De casting werd geleid door marketing- en communicatiebureau Shadow. Filmmaker Alex Buono regisseerde de commercial. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in