Overslaan en naar de inhoud gaan

René Verbong en Daniel te Lindert samen verder als creatief team

'Iedere creatief wil iets creëren, schaven, mooier maken.'
rene verbong
Daniel te Lindert (l) en René Verbong
© Foto door By Rox.
rene verbong
Daniel te Lindert (l) en René Verbong
© Foto door By Rox.

René Verbong en Daniel te Lindert zijn vanaf vandaag beschikbaar als 'freelance creatief team'. Het duo deed de laatste jaren veel ervaring op in de reclamebureauwereld; Te Lindert onder meer als creative director bij N=5, Verbong was tot voor kort executive creative director bij Dept. Ook heeft Verbong zijn eigen bedrijf in arcade-kasten.

related partner content for mobile comes here

De twee zijn creatief eindverantwoordelijk voor veel prijswinnende campagnes, waaronder van Hema, Bol en KPN.

Bij Dept werkte Te Lindert recent als freelancer in het creatieve team van Verbong. Te Lindert: 'Als freelancer is het te gek om bureaus bij te staan en campagnes te begeleiden. Ik merkte bij Dept dat René en ik samen veel plezier hebben en goed kunnen samenwerken. Dat gaan we nu weer doen.' 

Iets creëren

Verbong: 'Een bureau bouwen is fantastisch, maar de basisbehoefte van iedere creatief blijft natuurlijk iets creëren, schaven, mooier maken. Dat gaan we nu doen als freelance team, maar als de klik met het bureau goed is, sluiten we een vaste aanstelling ook niet uit.'

Het portfolio van het duo (Te Lindert als art, Verbong als copy) is hier te vinden. De video waarin de heren 'de markt op' gaan (de Amsterdamse Ten Katemarkt om precies te zijn) is hieronder te zien. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in