Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda en Unicef komen met initiatief om een week lang te minderen voor kinderen

De organisaties roepen Nederland op om een week lang te besparen op extraatjes zoals een koffie to go.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Unicef en de Linda.foundation lanceren een bewustwordingscampagne in samenwerking met The Gardeners. Met een app roept het Nederland op om te consuminderen. 

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de campagne 'Minder voor Kinderen' is dat mensen de dagelijkse extraatjes – zoals een koffie of een borreltje – een week lang links laten liggen. In de app voer je in wat je hebt bespaard en kun je doneren.

Linda vertelde gisteren over de campagne bij ‘De Wereld Draait Door’. Ze hoopt dat initiatief jaarlijks terugkeert. ‘En we hopen niet alleen dat er geld binnenkomt, maar het is ook een soort bewustwording dat er heel veel mensen zijn die de luxe hebben om te kiezen. Dat ze erbij stilstaan dat dat iets bijzonders is.’

De campagne loopt tot 8 november.

Klik hier voor meer informatie. 

Linda bij DWW
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in