Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi's viert 150 jaar 501 met nostalgische filmtrilogie

Als aftrap van de campagne rondom 150 jaar 501, lanceert Levi's the Greatest Story Ever Worn-jaarcampagne.
501 Levi's
501 Levi's

Levi Strauss & Co. bestaat 150 jaar en om dit te vieren lanceert de jeansfabrikant The Greatest Story Ever Worn-jaarcampagne. Als onderdeel van de viering, brengt Levi's drie korte films uit, die het verhaal van de 501-jeans - het eerste en meest iconische model van Levi's - vertelt. 

related partner content for mobile comes here

Precious cargo

De eerste, op historische feiten gebaseerde film, Precious Cargo, gaat over de introductie van de 501 in het Jamaicaanse Kingston, en hoe de iconische broek er in de jaren 70 door het land werd omarmd. 

Eerlijke ruil

In de tweede film, Fair Exchange, zien we hoe een Georgische boerenzoon de lievelingskoe van de boerderij ruilt voor een 501, tot ongenoegen van zijn familie. 

Laatste wens

De derde film, Legends Never Die, vertelt het ware verhaal van een Levi's-fan die begraven wilde worden in zijn 501 en ook de bezoekers vroeg hetzelfde te doen. Een laatste wens die later nog vaak werd gekopieerd. 

Credits film

​Concept en artistieke leiding: Droga5
​Regisseurs: Melina Matsoukas en Martin de Thurah
​Fotograaf: Jason Nocito
​Stylist: Mobolaji Dawodu

Data en kanaal:
TV: 6 feb – 26 feb
Cinema: 9 feb – 1 mrt
OOH: 6 feb – 19 feb

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in