Overslaan en naar de inhoud gaan

Lu lanceert nieuwe campagne: Aan wie geef jij de eerste?

Antwerps reclamebureau De Vloer bijt zich vast in Lu's ‘Share The LUve’ campagne met Het Eerste Koekje.
Lu
Lu

Voor deze campagne zocht het Antwerpse reclamebureau De Vloer samen met het team van Lu naar de rol die een koekje kan spelen in ons leven. De creatieven van De Vloer kwamen tot de conclusie dat de hoofdrol is weggelegd voor het eerste koekje uit het pak. Dat eerste koekje waar je het meest naar verlangt, maar dat je toch weggeeft aan iemand die het verdient. 

related partner content for mobile comes here

Oprichter van De Vloer Johan Roelandt: 'Met deze brede campagne introduceren we een nieuwe gewoonte. Aan wie geef ik mijn eerste koekje? En waarom? Een klein gebaar vol grote emoties. Want met één koekje kan je iemand heel bijzonder doen voelen. Gelukkig zijn alle andere koekjes van het pak wel voor mij', voegt hij toe.

De commercials zijn vanaf 31 januari te zien op tv. 

Credits

Client: Mondelez International
Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck
Agency: De Vloer
Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs 
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt
Production: Make
Film Production: Studio Wauters

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in