Overslaan en naar de inhoud gaan

Ace & Tate lanceert sportlijn met niet-zo-sportieve campagne

De serie sportbrillen wordt op de socials gepresenteerd met een campagne die zich richt op sporters met zelfspot.
Ace & Tate
No skills required
Ace & Tate
No skills required

In de tijd van goede voornemens vallen alle sportmerken over elkaar heen met goede adviezen, maar Ace & Tate neemt het niet te serieus. De campagne begon in november met een teaser. Nu zijn de eerste twee flights van de campagne live, en zijn de niet zo sportieve video's te zien via de sociale kanalen.

related partner content for mobile comes here

No skills required

Met een serie sportbrillen (o.a. ski) lanceert brillenmerk Ace & Tate hun sportcategorie die zij presenteren met een campagne die zich voor de verandering eens niet richt op de performance athlete, maar op misschien wel de grootste groep atleten die er is: de atleet die zijn sportprestaties minder serieus neemt dan zijn stijl op de piste. Het motto van de campagne: No skills required.

Voor het creatieve concept van de campagne klopte Ace & Tate bij Natwerk aan, de productie lag in handen bij Sticky Stuff.
 

Bekijk hieronder de campagnefilm

Zelfspot

Het brillenmerk wil mensen aanmoedigen om dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. In de campagne worden mensen gevierd die zelfverzekerd genoeg zijn voor wat zelfspot. Omdat Ace & Tate niet alleen een nieuw product maar ook een nieuwe categorie geïntroduceerd heeft is er eerst een tease-fase ontwikkeld.

Om het product een verrassing te houden heeft Natwerk de dragers zonder bril afgebeeld. Na een weekje skiën in de zon, zit de bril afdruk nog op hun gezicht. Vervolgens heeft Natwerk in samenwerking met social bureau Unlike en productiehuis Sticky Stuff een launchvideo gecreëerd en vijf Tik Toks om de nieuwe collectiecategorie te lanceren.

Hier zien we de sporters in onverwachte situaties met de nieuwe sportbril op. De video en Tik Toks zijn geïnspireerd op verschillende TikTok-trends, zoals: actual vs. reality en you’re wondering how I got here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in