Overslaan en naar de inhoud gaan

FC Barcelona-voetballers stralen in batterijencommercial van TP-Vision

De campagne komt uit de koker van The Brand Father.
TP-Vision
© Screenshot campagnevideo
TP-Vision
© Screenshot campagnevideo

Batterijen ouderwets? Helemaal niet, wil TP Vision bewijzen met een videocommercial barstensvol voetballers van FC Barcelona. Die krijgen energie na het plaatsen van nieuwe Philips-batterijen in een retro muziekdrager.

related partner content for mobile comes here

De campagnevideo vraagt aandacht voor Philips Batteries, dat net als Philips Ambilight TV een merk is van TP-Vision. Dat grote techbedrijf is een belangrijke sponsor van FC Barcelona, en kan daarom topvoetballers als Frenkie de Jong en Dani Olmo strikken voor campagnevideo's. 

De campagne komt uit de koker van het Nederlandse bureau The Brand Father, dat in de eerste helft van dit jaar totaal drie campagnes gaat ontwikkelen voor TP-Vision. Alle drie de campagnes zetten de samenwerking tussen TP-Vision en FC Barcelona in de schijnwerpers, vertelt Rik Woldring, oprichter en ceo van The Brand Father. 

Ook aandacht voor Philips Ambilight TV

Na de video over Philips Batteries verschuift de focus naar Philips Ambilight TV, dus Philips-tv's met lampjes aan de achterkant die kleuren op de muur projecteren tijdens het tv-kijken. Die techniek maakt het tv-kijken meeslepender, stelt TP-Vision. De eerste campagne rondom Philips Ambilight TV rondom FC Barcelona verschijnt eind maart, gevolgd door verschillende activaties later dit jaar.

Woldring: 'Door innovatieve storytelling en meeslepende ervaringen gaan we de samenwerking met FC Barcelona naar een hoger plan tillen. Voetbal is zoveel meer dan sport - het is een cultuur op zich. Als je dat samenbrengt met vooruitstrevende technologie zoals Ambilight TV, ontstaat er iets magisch. Met deze campagnes willen we niet alleen het merk versterken, maar vooral de beleving van de fans verrijken'.

Credits:
Klant: TP-Vision
Bureau: The Brand Father
Account: Rik Woldring
Creative director: Paul van Raak
Creative producer: Kimberley Hagander
Director: Mini Boj
Fotograaf: Little Shao
VFX: Make 'Em Say

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in