Overslaan en naar de inhoud gaan

FBTO gáát er voor in nieuwe vakantiecampagne

Met de nieuwe 'Kies voor gáán'-campagne, laat FBTO zien dat haar klanten, zorgeloze klanten zijn
FBTO reisverzekering
FBTO reisverzekering

Deze week lanceert FBTO de nieuwe campagne ‘Kies voor gáán’. Waarmee FBTO wil laten zien dat zorgeloos op vakantie gaan ook echt zonder zorgen geschiedt als je goed bent verzekerd. Voor deze boodschap zet FBTO naast online video ook radio, online bannering en social kanalen in.

related partner content for mobile comes here

In de eerste video - voor de FBTO Reisverzekering - zien we twee vriendinnen. Ze zijn op vakantie. Ergens in binnen- of buitenland. Ze hebben hun huis en werk ver achter zich gelaten. En kunnen even helemaal vrij zijn. De kijker is getuige van niets meer en niets minder dan een wedstrijdje tussen de twee ‘wie er het eerst in is...’. Ze hebben niets aan hun hoofd. Ze kunnen helemaal gáán. 

Rogier de Weerd, senior manager verkoop en marketing FBTO: 'FBTO gaat uit van mogelijkheden en niet van risico’s en problemen. De nieuwe campagnelijn die we samen met True Ideas ontwikkeld hebben, toont het zorgeloze van de mensen voor wie wij er zijn. Onze producten en diensten zorgen ervoor dat ze volop kunnen gáán.' 

Hierna zal in dezelfde lijn de communicatie voor de autoverzekering, zorgverzekering, woonverzekering en alle andere diensten en producten van FBTO uitgerold worden. 

Credits

True Ideas – campagneconcept
DPPLR – filmproductie
TRGR – online bannering
Team Horsthuis – fotografie
Puur AV – radioproductie en sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in