Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes Amsterdam stelt nieuwe creative-directors aan

Mick Johan en Cris Dijkman zijn toegetreden tot het Amsterdamse bureau.
Superheroes Amsterdam
Mick Johan (l) en Cris Dijkman
© Foto: aangeleverd
Superheroes Amsterdam
Mick Johan (l) en Cris Dijkman
© Foto: aangeleverd

SuperHeroes Amsterdam heeft twee nieuwe creative-directors aangesteld. Mick Johan, die zijn baan als freelance artiest en kunstenaar opzegde, en Cris Dijkman, die binnen het bureau doorgroeit vanuit zijn functie als senior-artdirector.

related partner content for mobile comes here

Johan en Dijkman zijn bekenden van elkaar. Ze leerden elkaar in 2000 kennen bij het skateboarden in Amsterdam en worden nu creatief partners.

Johan: 'Door mij aan te stellen als creatief-directeur, laat SuperHeroes zien dat het beschikt over een gigantisch paar kloten. Dat is bijzonder prijzenswaardig en hierdoor voel ik me direct thuis. Dit avontuur induiken met mijn gappie en creatieve partner-in-crime Cris is een droom, en we zijn helemaal ready to cook up some magic samen.'

Uiteenlopende ervaringen

Dijkman heeft meer dan tien jaar ervaring in de design- en reclamewereld en werkte onder andere voor Nike SB, Jumbo en Converse. 

Johan startte jaren terug als eerste hoofdredacteur van Vice Nederland en verliet dat bedrijf om met Matthijs Booij het kunstenaarsduo Miktor & Molf te starten. Het duo maakte opvallend werk voor onder meer Vodafone, De Jeugd van Tegenwoordig en Pricewise. Na het einde van het kunstenaarsduo is Johan doorgegaan als freelance artiest. 

SuperHeroes heeft veertig medewerkers en kantoren in Amsterdam, New York en Singapore. Het bureau werkt onder meer voor Zalando, Netflix, Vans, Lenovo en Coca-Cola.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in