Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Gras aan de slag voor de Hartstichting

Blauw Gras wordt verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting.
Hartstichting
De samenwerking tussen Blauw Gras en de Hartstichting wordt begin volgend jaar afgetrapt met verschillende campagnes.
Hartstichting
De samenwerking tussen Blauw Gras en de Hartstichting wordt begin volgend jaar afgetrapt met verschillende campagnes.

Social content bureau Blauw Gras zal voortaan de digitale campagnes van de Hartstichting op zich nemen. Dat laat het bureau woensdag weten. De samenwerking wordt begin volgend jaar afgetrapt met verschillende campagnes, waaronder een nieuwe merkcampagne.

related partner content for mobile comes here

'Met een gedegen strategische aanpak en verfrissende creativiteit bewijst Blauw Gras veel expertise in huis te hebben. Dat geeft ons het vertrouwen om samen ons merk en onze digitale strategie verder te ontwikkelen. Bijkomend voordeel is dat we op deze manier gebruikmaken van de verschillende expertises binnen Ace, waar Blauw Gras onderdeel van is', reageert Dideke van Lieshout van de Hartstichting.

'De Hartstichting is een van de meest vooruitstrevende NGO’s van Nederland', zegt Erik Wiese, oprichter van Blauw Gras. 'De ambitie om de transitie te maken naar digital first onderstreept dit. Wij kunnen niet wachten om deze stap samen met de Hartstichting te gaan maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in