Overslaan en naar de inhoud gaan

Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’

De video-on-demand-service wil de magie van de filmavond claimen met het aanbieden van bekende klassiekers.
Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’
Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’
© Het Bureau van Talpa Network
Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’
Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’
© Het Bureau van Talpa Network

Pathé Thuis lanceert een nieuwe najaarscampagne om de magie van de filmavond te claimen. De campagne is de tweede samenwerking met het Bureau van Talpa Network. De eerste campagne was geënt op de naamsbekendheid van het merk en het laden van de pay-off 'de nieuwste films als eerste thuis'. In de vervolgcampagne ligt de focus op de breedte van de Nederlandse video-on-demand dienst: ‘de magie van grote bekende films in de eigen huiskamer.’ Het merk lanceert daarvoor de nieuwe pay-off ‘Pathé Thuis. Films. Thuis.’ 

related partner content for mobile comes here

Commercial: Pathé Thuis / Films. Thuis.

Pathé Thuis / Films. Thuis.

'De grootste filmcollectie'

Met de nieuwe campagne wil de videodienst duidelijk maken dat het naast de nieuwste releases ook de grootste filmcollectie van Nederland aanbiedt. Pathé Thuis toont in deze campagne daarom geen nieuwe releases, maar klassiekers waarvan verwacht wordt dat deze graag nogmaals bekeken worden. 

Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’
Pathé Thuis lanceert vervolgcampagne op ‘de nieuwste films als eerste thuis’ Het Bureau van Talpa Network

'Elke huiskamer een film-thema'

Wouter van der Pauw, creative director bij het Bureau van Talpa Network: ‘Er zijn zoveel films die je kunt blijven kijken en elke keer ontdek je iets nieuws. Pathé Thuis heeft die films. Daarom willen we dat gevoel overbrengen in de commercial. Elke huiskamer heeft een film-thema en heel veel easter eggs voor veel kijk- en zoek-plezier. Een reclame die je vaker terug wil kijken en waar altijd weer iets te ontdekken valt.’

Thomas van de Weerd, ceo Pathé Thuis voegt daaraan toe: ‘Na het succes van de vorige campagne was het voor ons een logische stap om er samen met Talpa Network een vervolg aan te geven. Ze hebben een goede doorvertaling gemaakt van de oude naar een nieuwe spot, waarbij ze een fantastische beleving van een heerlijke filmavond thuis hebben neergezet.’

Lees ook: 

Credits:

Bureau: het Bureau 

Creatie: Stefan Da Costa Gomez en Auke van Rossum

Creative Director: Wouter van der Pauw

Creative Producer: Æmilia Brok

Regie: Auke van Rossum

DoP: Jorrit Garretsen

1st AC: Rob v Dam

Licht: Johan Hoitink 

Best Boy: Ray van der Bas 

Licht assistent: Jeremy Francis

Art dep: Tessa Bijer, Georgios Rietveld en Barabra v Nimmerseel

Styling: Jody Bakker

Visagie: Roxanne Bierhuis en Rachel van Geel

Casting: Moeder Anne Casting 

Locatie: Studio Automat

Muziek + SFX: Joos van Leeuwen

Geluidsnabewerking: Jaap Wajer

Montage + Animatie: One Size

Voice over: Kenan Raven

Productie assistent: Daan Wassen

Klant: Dewi Klomp, Pathé Thuis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in