Overslaan en naar de inhoud gaan

24Talk – Waar zijn de mediabureaus bij de Effies? Eigen schuld of gemiste kans?

In deze 24talk spreekt mediabureau ZIGT over de rolverdeling tussen Klant, Reclame- & Mediabureau.
24festival

Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.

Lees meer

Door de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.

Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’

24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.

Lees minder

Als we kijken naar de inschrijvingen van de Effies zien we maar bar weinig mediabureaus terugkomen. Is de rol van mediabureaus zo klein of zijn ze te bescheiden? In deze 24talk gaan Rogier Bruggeman, Directeur bij mediabureau ZIGT en zijn collega Joppe Andriessen, Creatief strateeg & Communications Director in gesprek over de rolverdeling tussen Klant, Reclame- & Mediabureau. Waarom zien we het teamwork tussen de drie belangrijkste stakeholders niet terug in de belangrijkste prijs van ons vakgebied? Hoe kunnen ze samen zorgen voor meer Effie waardige campagnes?

Rogier Bruggeman – Directeur

Sinds 2006 werkzaam bij ZIGT en heeft de laatste vijf jaar als directeur de leiding over het bureau, dat inmiddels uit bijna 70 mensen bestaat en voor meer dan 200 merken werkzaam is. Is bij een aantal klanten nog echt businessstrateeg betrokken en juist om businessdoelstellingen te behalen is een goede samenwerking tussen alle betrokken partijen het belangrijkste ingrediënt.

Joppe Andriessen – Creatief Strateeg & Communication Director

Werkte jarenlang bij diverse reclamebureaus als creatief en later ook als strateeg. Sinds enkele jaren loopt hij rond in ‘die andere wereld’ van media, waarin hij de brug slaat tussen de kracht van het creatieve denkproces en de effectiviteit van media.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

24festival

Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.

Lees meer

Door de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.

Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’

24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in