24Talk – “Niet schreeuwen op een feestje”
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
Of je nu deel uitmaakt van een groot bedrijf, een merk of een marketing agency, het managen van de media go-to-market-workflow kan een gedoe zijn. Video- en content productie voor marketingcampagnes neemt al genoeg tijd in beslag om ook nog eens na te denken over de toegankelijkheid en de distributie van alle media. Doorlooptijd wordt korter, deadlines volgen elkaar sneller op en de hoeveelheid content groeit per campagne.
Gerelateerd
In deze talk zullen twee market challengers, Under Armour en MediaLab, het gesprek aangaan hoe zij al jaren succesvol samen in de markt staan. Niet door “te schreeuwen op een feestje” of heel veel herrie te maken, maar door specifieke partnerships voor video content productie aan te gaan om zo hun doelgroep te bereiken.
Tim Duffels – Senior Manager Creative bij Under Armour EMEA
Tim werkt sinds 2011 aan het bouwen van opmerkelijke media bij Under Armour. Hij begon als grafisch ontwerper, maar zijn drive heeft hem al snel naar een managementpositie gebracht. Hij geniet nog steeds van de uitdaging om de beste creatieve oplossing te vinden en te bouwen. Of het nu is door het aansturen van agentschappen of door het in-huis te creëren, hij streeft er altijd naar om de grote creatieve ideeën naar een hoger niveau te tillen.
Hans de Heus – CEO bij MediaLab
Hans de Heus startte in 2013 als commercieel manager bij MediaLab en sinds 2019 de CEO. Samen met de CTO van MediaLab geeft hij dagelijks leiding aan de Nederlandse SaaS oplossing voor van bekijken, reviewen, versturen en opslaan van grote media bestanden. Internationaal geniet MediaLab ook al grote bekendheid en Hans heeft het zijn missie gemaakt om MediaLab het grootste professionele media management platform van Europa te maken.
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid