Overslaan en naar de inhoud gaan

VIA kritisch op Expert-pitch: 'Onconventioneel, maar verspilling van kapitaal'

Rik Ledder en Karen de Loos reageren op de ‘open pitch’ van Expert. ‘Het voelt als 100 paar schoenen bestellen, en er 99…
expert pitch
Het team van Expert, met rechts commercieel directeur Daniela Sarlo
expert pitch
Het team van Expert, met rechts commercieel directeur Daniela Sarlo

De pitch van elektronicaketen Expert, gewonnen door bureaucombinatie Selmore en DotControl, doet het nodige stof opwaaien. De retailer (140 winkels in Nederland) schreef vorig jaar zomer een pitch uit waarvoor 'alle creatieve bureaus' zich mochten aanmelden. Opdracht was om een nieuwe merkstrategie voor het bedrijf te ontwikkelen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ed Borsboom

Expert mag naar mijn gevoel prima zelf weten hoe zij zich verbindt aan goede en passende bureaus. Bij een open pitch hoef je als bureau niet mee te doen. Je kan ook bijvoorbeeld upfront een vergoeding vragen. Als een merkhouder / adverteerder er zo in staat is dat ook een uitnodiging aan de markt. Het komt sterk over als bureau om dit wel te doen, je valt echt niet af door je waarde aan te bieden tegen een passende vergoeding. Mijn mening. Van harte met de uitkomst.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in