Zeemans nieuwe campagne eindigt in bloed en blauwe plekken
Commercial vertelt verhaal van twee boksers met een bijrol voor de handdoek.


Zeeman gooit de handdoek in de ring. Letterlijk. De nieuwe commercial van de textielgigant vertelt een verhaal van twee boksers en hun keiharde gevecht. Van de voorbereiding - de push ups en stare down - tot een rechtse hoek, vloeiend bloed en blauwe plekken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De boodschap: een goede handdoek is er als je ‘m nodig hebt en doet wat ie moet doen: afdrogen, wapperen, absorberen en zich van zijn zachtste kant laten zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits:
Bureau: Persuade
Strategie: Michiel Rijshouwer
Creatie: Liesbeth Maliepaard, Merel van Osch
Account: Claire Michielsen
Producer: Cariola van Beek, Stefany Rietkerk
Director: Juul op den Kamp
DOP: Myrthe Mosterman
Cast: Mellony Geugjes, Najewa de Groot
Muziek: Soundcircus
Media: Feli Hansen
Opdrachtgever: Caroline van Turennout, Kasper Figee
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid