Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes Amsterdam aan de slag voor MG Motor Europe

Het creatief bureau gaat de fabrikant van elektrische auto's helpen om de Europese ambities verder vorm te geven.
MG Motor Europe
© Afbeelding: MG Motor Europe
MG Motor Europe
© Afbeelding: MG Motor Europe

Creatief bureau SuperHeroes Amsterdam gaat als Europees partner aan de slag voor MG Motor Europe, een fabrikant van elektrische auto's. MG Motor Europe is onderdeel van moederbedrijf Shanghai Automobile Industry Corporation (SAIC Motor) en probeert de Europese automarkt te veroveren met diverse automodellen. Die zijn ook in Nederland te koop. 

related partner content for mobile comes here

SuperHeroes Amsterdam is door MG Motor Europe gekozen na een 'competitief pitchproces', meldt het bureau in een persbericht. Het gaat om een meerjarige samenwerking.

Merkpositionering

Concreet gaat SuperHeroes Amsterdam verder bouwen aan de merkpositionering van MG Motor Europe en nieuwe campagnes ontwikkelen voor de elektrische auto's van het merk.

MG Motor Europe is sinds 2019 actief in Europa, inmiddels in veertien landen. In 2021 verkocht het 22 duizend auto's in Europa, meldde het merk onlangs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in