Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture Interactive verandert naam in Accenture Song

Het bureau zegt met de nieuwe naam een nieuwe fase in te gaan.
Accenture
Het nieuwe logo van Acenture
© Afbeelding: aangeleverd
Accenture
Het nieuwe logo van Acenture
© Afbeelding: aangeleverd

Accenture Interactive verandert zijn naam per direct in Accenture Song. De naamswijziging, die wereldwijd geldt, moet het voor het bedrijf duidelijker maken om namens één naam ook één verhaal te communiceren naar klanten. Accenture Song is één van de grootste spelers in de bureauwereld. Bij de naamswijziging hoort ook een nieuw logo, dat hierboven zichtbaar is. 

related partner content for mobile comes here

'Als bureau een nieuwe fase in'

Gijs de Bruijn, managing director van Accenture Song, zegt tegen Adformatie: 'Het is een geweldige stap voorwaarts richting volledige integratie van al onze bureaus en dienstverlening wereldwijd. Om nog meer geïntegreerd te kunnen werken voor onze klanten is één naam en één verhaal belangrijk. Een verhaal dat gaat over ‘growth through relevance at the speed of life’. Met de naam Accenture Song gaan we een nieuwe fase in als bureau, een opvallende naam die energie geeft en staat voor verbinding en creativiteit.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in