Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi zet 'Net zo-campagne' voort met commercial over Hollandse aardbeien

Door hoge energieprijzen en inflatie zitten veel huishoudens krap. De discounter claimt voor het eerst dat Aldi 'koopkracht' geeft.
Koopkracht-aardbeien
Koopkracht-aardbeien
Koopkracht-aardbeien
Koopkracht-aardbeien

Aldi lanceert de volgende commercial in de campagnereeks 'Net zo'. De campagne die op 2 mei live gaat, richt zich volledig op aardappelen, groente en fruit van Nederlandse bodem. Met deze campagne wil de supermarkt laten zien dat, misschien anders dan de consument denkt, AGF van Aldi wel degelijk ook uit Nederland komt. Aldi: 'En daarbij net zo vers en kwalitatief is als elders, maar dan voor een Aldi-prijs.'

related partner content for mobile comes here

Deze Net Zo-campagne, met de Nederlandse teler in de hoofdrol, is te zien in alle marketingkanalen van Aldi. Dit is de 'aardbeien-commercial':

ALDI – Net zo vers van eigen bodem, maar dan voor een ALDI prijs.

Koopkracht

Recent publiceerde Adformatie het achtergrondverhaal Zo overleef je als CMO de koopkrachtcrunch. De koopkracht van Nederlandse huishoudens staat immers zwaar onder druk. Dat gegeven voert Aldi nu voor het eerst meer concreet op in zijn commercial door te zeggen: '(...) bij Aldi bespaar je elke dag weer op al je groente en fruit. Dat geeft koopkracht.'

In de nieuwe Net Zo-campagne hebben de Nederlandse telers van Aldi een prominente rol. Zo speelt de aardbeienteler uit het Gelderse Bemmel de hoofdrol in de tv-commercial en zijn verhalen van verschillende telers te lezen in de folder en op de website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in