Overslaan en naar de inhoud gaan

Rachel Kool consultant Uncommon People, Debby Gerritsen naar AD

Kool komt over van Publicis Groupe, Gerritsen was hoofdredacteur van het gestaakte Viva.
Rachel Kool
Rachel Kool

Uncommon People heeft Rachel Kool toegevoegd aan het team. Het consultancy- en headhuntingbureau dat zich richt op media, marketing, advertising en technologie ziet een groeiende vraag naar talent.

Kool is per 1 oktober senior consultant. Ze komt van Publicis Groupe Nederland waar ze buying director digital media was.

related partner content for mobile comes here

Kool zegt dat het 'haar passie is het beste uit mensen te halen en hen te helpen hun pad te vinden’. Met ruim 20 jaar ervaring aan mediabureauzijde heeft ze een groot netwerk en veel vakkennis.

Debby Gerritsen nieuwe gezicht AD en regiotitels

Debby Gerritsen wordt het nieuwe gezicht bij AD en zeven regionale nieuwsmedia (ADR van DPG Media). Gerritsen was hoofdredacteur van Viva dat in juli voor het laatst verscheen nadat DPG Media besloot met het magazine te stoppen.

Journalist, podcast- en bladenmaker Debby Gerritsen krijgt een wekelijkse column, podcast en nieuwsbrief en gaat 'met haar vrouwelijke blik naar de actualiteit kijken'.

Gerritsen werkte eerder ook voor Quote, Elle, Folia en Nieuwe Revu. In 2010 begon ze de duurzame glossy Vega (Sanoma Media) en in 2015 stond ze als hoofdredacteur aan de wieg van het literair erotische tijdschrift Oh. Daarna ging ze Viva leiden.

Gerritsen: 'ADR biedt mij een fantastische kans om me verder te ontwikkelen als columnist en podcastmaker.'

Debby Gerritsen
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in