Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëlle Krouwel naar NN Group, Mignon van Halderen wordt partner Reputatiegroep

Nieuwe banen. Krouwel wordt head of branding bij de NN Group, Mignon van Halderen gaat als partner aan de slag bij de Reputatiegroep.
Miniatuurvoorbeeld
Marielle Krouwel
Miniatuurvoorbeeld
Marielle Krouwel

Mariëlle Krouwel is overgestapt van PwC Nederland naar de NN Group, waar zij de rol van head of branding vervult. Krouwel is verantwoordelijk voor het merk NN, zowel in Nederland als de internationale markten waar NN Group actief is.

related partner content for mobile comes here

Haar overstap komt relatief kort nadat zij als directeur communicatie bij PwC aantrad, juni vorig jaar. Ze voerde daar de regie op de marketing-, merk- en communicatieactiviteiten van PwC.

 

Krouwel: 'Ik heb een hele mooie tijd bij PwC gehad, waar we als team veel goed werk hebben neergezet in een - op z’n zachtst gezegd - bijzonder jaar. Maar ik miste de creativiteit en passie voor het merk- en reclamevak zoals ik die vanuit B2C en oer-Hollandse bedrijven ala KPN en de Volksbank ken.'

Eerder werkte Krouwel in verschillende marketingfuncties bij onder meer Philips, TUI, Aegon, KPN, Randstad en de Volksbank.

Expert thougt leadership naar Reputatiegroep

Mignon van Halderen heeft zich als partner aangesloten bij de Reputatiegroep. Van Halderen is toonaangevend expert op het gebied van thought leadership.  In haar voorgaande rollen als strategisch adviseur, lector aan de Fontys School of Business in Eindhoven en als universitair docent gaf zij thought leadership vorm en inhoud voor zowel bestuurders, leiders en strategisch communicatieprofessionals.

De nieuwe partner zal zich vanuit de Reputatiegroep toeleggen op het ondersteunen van organisaties die hun thought leadership en strategie vorm en inhoud willen geven. Dit doet ze samen met het team voor zowel opdrachtgevers binnen het bedrijfsleven als organisaties met een publieke rol.

Dit voorjaar komt haar nieuwe boek “Thought Leadership in een Tijd van Transformaties” uit, een boek dat bestuurders, leiders en strategische communicatieprofessionals als vertrekpunt kunnen nemen voor het ontwerpen van hun strategie en toekomstige positionering. Ze schreef dit samen met Brandon Martens, creatief-strategisch consultant, die de Reputatiegroep ook komt versterken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in