Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart de Vries naar House of Sports

Hij gaat zich primair richten op new business.
Bart de Vries
Bart de Vries

Bart de Vries gaat per 1 november aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports. Hij nam in augustus afscheid van JCDecaux waar hij lang commercieel directeur was.

De Vries: 'Voor mij was de afgelopen tijd een van oriëntatie. Een commerciële functie in de sportmedia kwam daarbij als nummer 1 op
mijn wensenlijst. Niet alleen omdat ik dat altijd een dynamisch werkterrein heb gevonden waarin commercieel veel mooie activiteiten zijn, maar ook omdat sport en beweging een wezenlijke bijdrage leveren aan een gezonde maatschappij. Na een aantal gesprekken op
diverse plekken bleek mijn enthousiasme voor de club van House of Sports het grootst.' 

De Vries gaat zich primair richten op new business. 'Het overtuigen van bedrijven van het belang van een verbinding van hun merken met sport, dat zichtbaarheid krijgt middels het brede palet van live en online sport assets en activaties van House of Sports.' 

related partner content for mobile comes here

Patrick Wouters van den Oudenweijer, eigenaar en oprichter House of Sports, zegt dat met De Vries 'een zeer ervaren collega toe wordt gevoegd aan het team, met een groot en relevant netwerk binnen media- en merkenland'. 'Bart weet wat er nodig is om merken te overtuigen van het belang van marketing, media en advertising.'

Maandag werd bekend dat Walter Kraus Bart de Vries opvolgt bij JCDecaux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in