Overslaan en naar de inhoud gaan

Tony’s Chocolonely wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards

Tony's en Herc grote winnaar met Sweet Solution-campagne. Adidas wint samen met TBWA\Neboko de Members Award met Watch Us Move.
Tony’s Chocolonely’s Sweet Solution wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards
Tony’s Chocolonely’s Sweet Solution wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards
Tony’s Chocolonely’s Sweet Solution wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards
Tony’s Chocolonely’s Sweet Solution wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards

Tony’s Chocolonely is de grote winnaar van de Dutch Creativity Awards, die gisterenavond werden uitgereikt door de ADCN. Tony's sleepte de Grand Prix in de wacht met de Sweet Solution-campagne. 

related partner content for mobile comes here

Eerder werden van 950 inzendingen 207 finalisten gekozen, in 8 disciplines. In de Digital Awards Gallery staan alle winnaars en finalisten van de Dutch Creativity Awards 2021 met feedback van de jury voor elk afzonderlijk project.

Tony’s Chocolonely wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards
Tony’s Chocolonely wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards

Tony's en Herc

Sweet Solution, een creatie van Tony’s Chocolonely en Herc, an Ace Agency werd volgens het juryrapport gekozen als winnaar omdat het merk hiermee de doelstelling naar een hoger niveau heeft getild. De jury was volgens ADCN onder de indruk van de dapperheid en het vermogen de consument in te zetten tegen de Big Choco. De gedurfde zet versterkt volgens de jury de positie van Tony’s Chocolonely als disrupter. 

Adidas, Watch Us Move wint Members Award

De categorie Society - creativiteit die positief bijdraagt aan de maatschappij - bracht in totaal 12 winnaars op. De ADCN Members Award werd in dit nieuwe onderdeel uitgereikt aan Adidas voor Watch Us Move, een creatie van TBWA\Neboko. In andere nieuwe categorieën Culture en Business werden ieder twee winnaars gekozen.

Essentiële projecten

Volgens Soraya Odendaal, de verantwoordelijk awards-director ADCN, laten de awards zien dat na een tijd van crisis en complexiteit voor creatieve professionals 'de industrie flexibiliteit heeft getoond en er uitzonderlijk veel kwalitatief werk' is afgeleverd.

Odendaal: 'Er is meer focus geweest, wat een positief effect heeft gehad op het creëren van essentiële projecten. Ons streven is dat een discipline als Society niet hoeft te bestaan, en dit vanzelfsprekend terugkomt in al het creatief werk.'   

Lees alles over de awards 2021 in het dossier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in