Overslaan en naar de inhoud gaan

Ovide wint pitch Agu en wordt vast pr-bureau Dirk van den Broek

Ovide krijgt rol bij de creatieve campagnes Agu en en biedt doorlopende ondersteuning voor het merk.
Agu regenklding
Agus is onder meer bekend van zijn regenkleding
Agu regenklding
Agus is onder meer bekend van zijn regenkleding

Ovide Agency heeft een pitch gewonnen van fietsenkledingmerk Agu. Dit zocht een nieuw pr-bureau in Nederland. Het Agu-account zat bij BijlPR.

related partner content for mobile comes here

Ovide krijgt een rol bij de creatieve campagnes en biedt doorlopende ondersteuning voor het merk Agu. Dat kunnen opvallende lanceringen van nieuwe collecties zijn of de communicatie rondom de duurzame doelstellingen, internationale expansie en verdere groei van het bedrijf.

Gijs Moonen, directeur en oprichter van Ovide noemt Agu een merk dat ‘in lijn met onze ervaring ligt’. Ovide werkt ook voor Swapfiets en was een van de creatieve partijen achter de blauwe voorband – het kenmerk van een Swapfiets – waarmee de Jumbo-Visma-wielerploeg in de Tour de France aantrad.

Fruitpetitie Dirk

Naast het nieuwe account van Agu is Ovide ook aangesteld als vast bureau voor Dirk van den Broek. Ovide werkte al met de supermarktketen samen in de campagne om het btw-tarief op fruit te verlagen. De petitie van Dirk werd ondertekend door meer dan 52.000 mensen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in