Overslaan en naar de inhoud gaan

Pijke Oostra strategy lead Europa bij MediaMonks

Het gaat om een geheel nieuwe functie binnen het 'breder' gepositioneerde bureau.
Pijke Oostra
Pijke Oostra

Pijke Oostra is maandag bij MediaMonks begonnen als strategy lead van het Europese team. Hij moet het bureau gaan helpen met het verder ontwikkelen van de stategiefunctie.

Jeroen van der Meer ECD & MD Europe zegt: 'Van oudsher is MediaMonks een digitaal productiebedrijf, maar onze klanten stellen steeds bredere marketing- en communicatie gerelateerde vragen.' 

related partner content for mobile comes here

Bredere propositie

Oostra gaat werken binnen het team van strategen en creatieven voor de Europese markt, waaronder Nederland. 'Ik moet MediaMonks strategisch verder opstuwen om het creative werk naar een nog hoger niveau tillen.'

Het gaat om een nieuwe functie binnen het Europese team van het internationale bureau dat sinds ruim een jaar onderdeel uitmaakt van Sir Martin Sorrells S4 Capital. Van der Meer: 'Door de samenwerking met programmatic bedrijf MightyHive, onderdeel van S4 sinds eind vorig jaar, is de propositie van MediaMonks nog breder geworden. Maar dat betekent overigens niet dat wij met een traditionele bureaustructuur gaan hanteren. Wij doen het anders en werken niet volgens het ouderwetse agency model.'

Oostra heeft een brede strategische marketing- en communicatieachtergrond. Hij werkte onder meer bij Electrolux en Philips, waar hij veel digitale kennis opdeed en was ook strateeg aan bureauzijde (FHV BBDO) en in was ook actief in media, tv-formatontwikkeling en sportmarketing. De afgelopen jaren werkte hij op freelance basis voor onder meer Eneco, LeasePlan en Dentsu Aegis Network.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martijn Oostra

Gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging Pijke.

Charlotte Hartmann

Mooi Pijke! Heel veel succes.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in